Tuesday, June 18, 2013

Oh My Office..

Assalam dan hai u'alls...

Eceh.. Macam ada jer kan orang yang baca blog ni...hihihi.. Tak kesah la ada ker tak.. Yg penting aku yang akan baca balik blog ni.. Blog aku suka ati aku lah.. Kikikiki..

Sekarang kat office tinggal aku ngan boss jer.. Yang lain ada yang dah berhenti nak kahwin, ada yang berhenti sebab tak tahan gi site... Yang paling sedih officemate aku yg sorang lagi cuti sakit 6 bulan sebab barah paru2 dia merebak balik... Hope dia cepat sembuh.. Aamin.


So aku ngan boss jer yg tinggal.. Dah macam apetah kitaorg berdua.. Kalau dua2 gi site, office mmg takde orang.. Sampaikan ada supplier tanye office aku dah pindah ker apa sbb gelap... 

Pagi2 boss aku mmg dah siap belikan aku breakfast atau kitaorg breakfast kat area office.. So mmg breakfast free jer la tiap2 hari.. Badan aku ni dah makin kembang ni.. Tak sabar nak bulan puasa sebab boleh beribadat + kurungkan badan (+_+).. Amboiii boleh kurus ke nih... Lalalalalala...

Selasa minggu lepas aku ngan boss gi Singapore lawat site.. Wah, site oversea you.. Masin betul mulut aku sebab sblum ni aku ada mention dalam blog ni, kalau ada project oversea boleh bagi aku handle.. Ehhh, bos aku ni baca ker blog ni.. Bahaya2.. Tapi pergi pagi balik petang jer laa.. Penat nya ya Allah.. Tapi ok lah.. Secara rasminya passport aku tu dah digunakan lah.. Tapi project ni belum confirm lagi sebab client ni kena kira bajet dulu... Aduyaiii...


Airport Changi, Singapore.. Mmg besar giler.. Ponek den tawaf satu airport ngan boss.. Sajelah pusing2 kat situ sbb byk masa lagi sementara nak tunggu flight balik KL.. 

Tapi Singapore mmg mahal lah kan kalau makan.. Dollar to dollar mmg murah tapi kalau convert ngan RM mahal lah jadi nyer.. Yang best nyer bos belanja perfume.. Bagi $100.. Suruh aku pilih perfume mana yang aku nak.. Aku mmg tunggu peluang jer sbb dah lama tak beli perfume mahal. Simpan duit nak kawin kate nyer....kikikiki

Oklah.. Merapu-rapan pulak kan.. Nanti sambung cite lagi.. Byet.byet..

No comments:

Post a Comment