Thursday, June 20, 2013

Makan Free Aje lah..

Hello u'alls.. 
Apa khabar.. Yelah, musim jerebu sekarang ni senang dapat penyakit.. Sakit tekak, sakit kepala, sakit mata and sakit hati kikiki..

Arini mcm biasa aku ngan bos jer kat opis.. Sejak tinggal dua org ni..breakfast aku hari2 free.. Arini bos belanja bfast @OldTown dekat area ofis jer.. Dah dia tanya nak bfast kat mana, aku suggest kat @OldTown jer, nak gi @PapaRich mcm mls sebab jauh walaupun tak sampai 100meter jer jarak dari @OldTown.. Malas kan aku... Hahahaha..

Aku order OldTown Bbq Chicken Egg noodle.. 

Sejak aku keje ngan Dedar ni,mkn pun kena pakai chopstick walaupun mula2 mcm susah tapi skrg dah ok sikit.. Sikit jer lah.. Tapi slow giler la... Huuuu.. Mula2 dulu mmg aku mintak fork, senang sikit nak makan, tapi bos aku ckp belajar lah guna chopstick.. Aku pun oklah.. So skrg mmg dah tak minta fork kalau diorg bg chopstick.. Belajar maa..

Tgahari pulak kitaorg melantak kat @SecretRecipe. Aku makan Beef Noodle + kek durian.. 

New beef noodle.. Ada beef slice + perut lembu..sedappp..

Durian durian cake yg aku mkn.. 
Aku tak suka sgt yg ni, aku suka yg durian cheese cake, pure rasa durian nya.. Colestrol pun lebih lah kan.. bos aku lah ni order.. terpaksa makan gak tp mmg tak abislah kan.. 

Hai makan free jerlah aku.. Walaupun bos aku ni mmg jenis tak berkira, tapi kdg2 segan gak.. Asyik free jer.. Tu pasal lah badan aku mcm ni.. Bos kata, takpa gemuk sikit jer.. Sikit apa kalau uniform opis dah sendat aku rasa... Hwaaaaa.. 

No comments:

Post a Comment