Friday, November 6, 2009

Separuh Akhir Juara Lagu 24

Tadi aku baru lepas tonton Separuh Akhir Juara Lagu 1 @ TV3, Inspirasi Hidupku..
11 lagu yang telah dipersembahkan pada mlm ni adalah..

1. Pesawat - Mirage
2. Aizat - Kau, Aku
3. Hujan - Aku Skandal
4. Alyah - Tak Mungkin Kerana Sayang
5. Reshmonu - Anok-anok
6. Noraniza Idris - Enjut
7. Nadia - Dia, Aku dan Kamu
8. Yuna - Dan Sebenarnya
9. One Nation Emcees - Raja Gelek
10. Jaclyn Victor - Bertamu Di Kalbu
11. Mila - Gila

Disebabkan format Juara Lagu kali nie dah tukar(banyak gila tukarnya).. Keputusan pun belum betul2 final lagi.. Tapi diaorang ada umumkan Top 5 lagu yang berkemungkinan besar akan ke final nanti..

1. Hujan
2. One Nation Emcees
3. Alyah
4. Aizat
Dan favorite artis aku, pun tersenarai dalam Top 5..
5. Yuna

5 lagu ni belum confirm lagi ke final ke tidak. Kena tunggu 20.11.09 untuk keputusan finalnya..So, sama2 lah kita tunggu yerk.. Hope Yuna@Dan Sebenarnya dapat ler ke final..

Go, Yuna...Go..Go..Go..

No comments:

Post a Comment